Hästar och vatten

"Om man tar en häst till vattnet så får den dricka själv"



Ja, så sa min samhällslärare igår, riktigt intressant må jag säga. Sitter på skolan och gjorde just ett test som visar att jag har norrländsk dialekt, det känns bra!
   Kallas det norrländska då man skriver; nejtack, ja ghar ett bra kite ceradb ? jag tycker i alla fall det.

Har några timmars lunch nu och det finns inget att göra, så jag och J ska dra ner på stan och råna banker : )
   Vi har dessutom redan ätit omelett som vi gjorde på IV valet.. Give me a break, det finns inget att göra

Dagens låt; Shy - Sonata Artica


                        Grilla kottletter ;*         /Grönis

FÖRRESTEN, på fredag ska jag färga håret så då blir jag ogrön : o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0