Köttstenar och flugkråkor.

»Nej, jag vet inte. Pure randomness.«


Ja, vadå.. Jag är trött.. ! Dumma buss som ska brumma iväg så tidigt på morgonen. Vaknar halv 5 varje morgon, så det är väl inte såå konstigt att jag är trött, I guess.
Jag har fått min dator också.. Så nu har jag en bärbar dator som är skräp! Massproducerad bajsdator som är gay. : )
Annars går det riktigt bra på skolan.. tror jag. Kommer typ försent till varje lektion, men det räknas inte.

Idag hade jag idrott, matte, kulturhistoria och engelska.. Och min engelska äger. -"YEAH!" "TOTALLY!" "DUUUUDE".
Hade någon uppgift och var i samma grupp som I och Jesus. Vi ägde.
Oså åt jag, R och I på Mias. Vi fick typ halvspringa till skolan, och min tändare strejkade. :c

Nu sitter jag här och Grönis skriver att hon vill ha mig.. hmz. Jag gillar hennes sverige. xD
Jag borde duscha och sen sova!

Förlåt för att jag inte skrivit på typ en vecka, men jag har varit lite busy. Y0.

Låt: Eluveitie - Inis Mona

HEJ PÅ DIG DU DIN GAMLE KOKOSNÖT! ;* / Ungjävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0