RUBIRK

Bra sverige, jag vet :)

Yo folks, två dagar i skolan nu då. Måste säga att samhällslärarn verkar frän, han sa "Även om lycksele suger så är eleverna bra". Och det låter ju inte helt fel! Att han dessutom pratar finlandssvenska gör det ännu bättre, go!
   I övrigt gillas inte skolan, alla är så normala och bara klagar på att jag vill färga håret, ska skaffa dreads och en större töjning. Alla försöker förvandla mig till en mainstream person, vilket jag ändå nästan är ... Igår rev jag en garerob och en bokhylla, bygg nästa ? Och i helgen blir det att hjälpa syster att flytta.



Här får ni en bild på en glass så länge, vi jobbar på att fixa bättre bilder att lägga upp, tror jag i alla fall x)

               Ät en högtalare så länge;*                   / Grönis (gulblondvitgrönbrunis ?) x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0