Grymt.. nöff nöff.

»INFO INFO INFO?«

Jag blir störd.. Jag har utvecklingssamtal idag klockan 1600, jag steg upp 0450, åkte med bussen som gick 0545, landade i umeå 0745 OCH NU FICK JAG REDA PÅ ATT JAG ÄR LEDIG IDAG FRAM TILL KLOCKAN 1600! GLAD TJEJ. NEJ!
Och jag har nästan inga pengar, så jag kan inte äta.. Vet inte hur länge min mage har vrålat efter mat. Alla är i skolan, så jag har ingen att vara med. Plus att jag känner mig typ döende, hjärnan har typ gått sönder och är påväg ut genom mina ögon.

Nu har jag iallafall pratat med syon om att börja skolan i Lycksele igen. Ska gå OP om jag nu ryms, ehe. Det känns lite smartare att utbilda sig till något vettigt och veta att det finns jobb än att gå bild och bli konstnär när man är död.
Så nu hoppas jag att Tannbergsfolket är snälla och trycker in mig i ettan på OP så jag slipper leta jobb.

SOCIALT FOLK I UMEÅ SOM INTE HAR SKOLA SÖKES! Ring/smsa innan jag börjar grina, ffs.


GODNATT, ÄT JESUS ;* / Ungjävel

Kommentarer
Postat av: F

Men lilla gummaaaan <3 xD

2009-11-02 @ 18:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0