Köttfärslimpa.

»Hungrig.«


Nu har jag hål igen,. till 14.20. INTE KUL. Alla har lektion, förutom jag.. Eller ja, nästan. Låtsas kan man ju.
Jag har lite liv, dumma hål. Ska hoppa av psykologin tror jag, för det här känns ganska ovärt. Så då får jag sovmorgon, mwehe.

Sitter och väntar på att R's lektion ska sluta. Sitter utanför kuratorn nu och ser cool ut.. typ. -_-
Dumma lektioner, dom förstör mitt liv. *crycry cutcut* :c

Har inte skrivit nu på typ hundra år, känns det som. Och jag tänkte skriva något värt, men det är typ svårt om man är jag, typtyptyp.

Varför kommenterar ingen? Jag tycker att jag och failGrönis har skrivit fina inlägg som är värda att kommentera. Så släng iväg en kommentar.. Annars slaktar jag dig med en osthyvel.


Kasta en ko ;* / Ungjävel

Kommentarer
Postat av: egon

:* väntar du på mig // rååbin :]

2009-09-11 @ 20:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0