Singing "here we go again"

Hej inaktivitet  : )



Har tänkt ca 1700 att jag ska skriva något intressant här, men så fort jag sätter mig vid datorn är alla idéer borta och jag blir lat.
   Imorgon ska jag ut och klättra i skogen med några norskar (we <3 norska.. not) och titta på en "furu" skog, alltså tallar.. Intressant kan jag ju inte säga att det är.

Sååå, vad ska jag mer säga ? Jag vet helt ärligt inte, det är tomt i hjärnan nu ._.
    Vad gör man då allt är förstört?

Eeh, here we go EMO ! Men det känns väl bra ? Vi kan ju låtsas eller ?


Nu har jag i alla fall slängt in en bild, duktiga jag : )


      Kör försiktigt och klättra inte i berg    // UJM/Grönis/Fröken grön, som egentligen heter Frida : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0