Styckmördare ? Jatack!

I could break your life into pieces.
I want to do it.
but i'm too kind..



Inaktiv.nu
   Det är jag det ! Nu ska det bli skärpning, jag lovar. Kanske : )

Jag är sjukt sur, irriterad och ledsen idag. Dålig dag helt enkelt. Hittade inte mina nycklar imorse, vet ni vars dom var? På köksbordet... Men det ska tydligen betyda otur om man gör det och det verkar stämma eftersom det inte riktigt har gått bra idag. Men det rullar vidare antar jag..
   Vad jag skulle behöva nu är en stor kram, ska nog tvinga någon att ge mig en ikväll för det behövs verkligen.

Förresten, någon som har varit med om att en vän berättat massa saker som absolut inte ska spridas och sedan har man slutat prata? Det känner nog många igen sig i va? Men känslan sen, när man känner att man kan förstöra i någons liv, man vill göra det men inte kan ? Det är inte härligt alls, jag vill förstöra, men som du sa. Det går att lita på mig, tyvärr.
   Usch, du är sjuk, på riktigt och jag gnäller som fan : )

Men dagens sämsta blir; borttappade nycklar och försvunnen kemibok (båda har hittats)
Dagens bästa; det gick bra på matten
Och dagens låt blir; Nomy - Crusified by love

                     Puss :*                        / Grönis som numer är svart/grå något : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0