Skohorn

Dadorunrunrun dadorunrun


Eyhalo, här är det inte så aktivt men orka skriva. Nu har jag äckligt tråkigt, är massor med trött och ja, sa jag att jag har tråkigt?
UJ är inte i stan, hon är i umeå och dissas ._. så jag tar plan B. Nämligen att sitta vid datorn och inte göra något vettigt alls.

Lovet kutar framåt och snart börjar skolfan igen.. Inte så taggad med tanke på det nationella prov i fysik A som väntar. 4 timmar långt, det är inte kärleksfullt alls. Jag försökte komma ihåg lite optik idag, men jag fastnade redan på andra uppgiften.. Med facit blir det lite lättare med när man läser 'brytningsvinkel' 'brytningsindex' osv osv så börjar det snurra. Det skulle vara underbart om inte fysiken fanns.

Om luddigt är en känsla så är det så jag mår idag. Orolig och luddigt, inte en skön känsla och ibland är tystnad värre än allt.

Lalaaa / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0